The last of 2012!

Mitt nyårsfirande blev hur bra som helst. Jag och Jes började med att gå till skolans "skönhetssalong" för att fixa håret och få naglarna målade för 80 svenska kronor. Sedan gjorde vi oss iordning och drack en drink hos mig. Kvällen följdes sedan av middag med 8 fina vänner i Besiktas, båtparty på Bosporen (väldigt vackert med vattnet) och sedan öl på en bar i Ortaköy. Jag hade en fantastisk kväll! Skönt med ett bra avslut på 2012 som för mig lyckades att gå från en sämre start till ett riktigt bra år. Jag ser fram emot 2013! Gårdagen, 1 januari, blev en riktig slappdag med film i sängen och McDonald's till middag. Idag ska jag ta tag i mig själv och gå till både biblioteket och gymmet. Skönt med en nystart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0