The last days

Det är sol, minst 10 grader ute, jag har skrivit alla fem tentor, och idag väntar en mysig dag i Sultanahmet. Vi ska strosa runt i Grand Bazar och gå på Hamam, turkiskt bad. I lördags skrev jag sista tentan, åkte skridskor och firades med fin födelsedagsmiddag och en sjukt rolig utgång. Vi var nog ca 20-30 st som firade sista lördagen hemma hos Chiara och sedan dansade vi till minst 5 på natten.
 
Nu har jag två dagar kvar i Istanbul och jag tänker verkligen njuta! Kan inte fatta att jag är hemma på onsdag. Det ska bli såklart bli helt underbart att träffa min familj och vänner igen, men det är också ledsamt och jobbigt att lämna ett liv i Istanbul som är så fantastiskt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0