Snö och jordbävning

I måndags fick vi snö igen. Även denna gång stängdes kollektiktrafiken av, tentor blev flyttade och några kaféer stängde. SUCK! De kan tydligen inte hantera snö här, haha. I tisdags satt vi i biblioteket och pluggade när hela byggnaden började skaka i ca 15 sekunder. Det var en jordbävning, 5,8 på skalan. Det var lite läskigt faktiskt. 
 
I måndags sa vi hejdå till Shetara som åkte hem till Miami, så himla sorgligt. Jag kommer verkligen att sakna henne! Igårkväll var vi ca 15-20 personer som hade hejdå-middag för Thad på Mehmets restaurang. Det var väldigt trevligt, men det känns också konstigt att säga hejdå. Nu sitter jag i biblioteket med Jes och pluggar min EU-kurs. Två dagar kvar av pluggandet, sen är jag klar! Lördag (efter lunch), söndag, måndag och tisdag ska bli så himla roliga och underbara, men också sorgliga. Vi ska hitta på massa kul och mysigt, så det ska nog bli toppen! Hmm, back to the books! Puss
 
 
Jag och mina fina vän Shetara i september. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Läskigt med jordbävning!!! Kul att du kommer hem snart då måste du hälsa på den lilla överraskningen :) det är en mini-Cesar på 8v, hämtar honom på lördag :) stannar du nåt i åsbro eller blir det lkpg direkt?

2013-01-10 @ 19:39:20
URL: http://Luckylady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0