Linköping

Jag är tillbaka i Linköping, inflyttad i mitt korridorsrum och har börjat kurserna matematiska metoder och ekonometri. Jag har också hunnit laga middag + titta på film med Oskar och fikat med bästa Cidergruppen på stan. Här kommer dock lite bilder från när jag var hemma. Imorgon börjar jag kl 8, så nu ska jag läsa min bok "Fifty shades of Grey" och sedan sova. Förresten, nyss bokade jag biljetter Linköping- Köpenhamn-Århus. Jippie!
 
Shoppinglunch: Över fyra månader utan skaldjur, åh jag har cravings nu.
 
 
Lilla Sammie (Lindas golden) och så söta Linus.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas du haft en bra första vecka i Lkpg :D vill ses snart igen!! :) ha det bäst

2013-01-24 @ 19:37:15
URL: http://Luckylady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0