Hemma i Sverige

Jag är i Sverige, i Åsbro hos mina föräldrar. Jag kom hem igårkväll efter några helt fantastiska men sorgliga sista dagar i Istanbul. Jag lunchade med vänner, besökte ett Hamam (turkiskt bad med massage) och åt goda "sista" middagar. Idag har jag träffat Emma, så himla härligt att träffa henne. Och klar lärare blir hon imorgon, duktigt! Jag fick en jättefin svart klocka i födelsedagspresent. Imorgon har mamma tagit ledigt från jobbet så vi ska åka till Örebro och Marieberg. Jag behöver fixa mobilabonnemang och internet, lämna in min kamera på lagning samt köpa en massa saker jag saknar; typ vinterjacka. Hoppas att jag hittar lite fint, var så länge sedan jag shoppade. Imorgonkväll kommer mormor och morfar hit för lite försenat firande för mig, åh så mysigt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0