Fredagsmiddag

Första skolveckan är över och det är helg! Igår startade vi helgen med fredagspuben på skolan. Det var jättemycket folk där, så det var riktigt kul. När de stängde vid 18 cyklade jag och Alice till Rickard där vi lagade middag och drack vin. Ryggbiff med potatisgratäng och rödvinsås, mums. När Alices Philip slutat jobbet så kom han också och tanken var att vi skulle möta lite folk och gå ut, men vi kom aldrig iväg.
 
Idag är det lördag och jag ska snart ner på stan. Kika i lite butiker och luncha med Oskar. Kanske köper jag de snygga skorna jag hittade en annan dag. Ikväll blir det troligtvis NH, eller i alla fall lite Cidergruppen-mys. Ha en fin lördag!
 

Kommentarer
Postat av: linda

Haha ja det är Afnan!! Hon rockar jämfört med de andra bönderna tycker jag haha :D coolt!

2013-02-05 @ 22:52:06
URL: http://Luckylady.se
Postat av: NicoleDab

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


inexpensive. Computer cables and sockets .Anytime
inexpensive. Men's bags .to order
Unique products. Goods for fishing . to anywhere in the world
per day. Men's sweatshirts and sweatshirts . to any place
high quality. Equipment for appearance . to any place




@a

2021-06-15 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0