Sommaren är "tillbaka"

Förra veckan trodde jag att det var sista dagarna med shorts, då det blev lite kyligare och med mer vind. Den här veckan har det varit ÄNNU varmare än förra veckan, helt plötsligt går det knappast att ha jeans på dagarna. Nu blir man nästan svettig av att gå till skolan i kjol/shorts och linne. Jippie! Hörde nämligen att det är rätt kallt i Sverige ;)
 
Den här veckan innebär plugg, plugg och mera plugg. Idag har jag haft två föreläsningar, spenderat flera timmar i bibblan och lunchat med Jaqueline. Jag längtar till helgen då jag vill in till Istanbul centrum, men ännu mer längtar jag till nästa vecka då vi har "lov" och familjen kommer hit :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0