Sämsta dagen

Ja, idag har verkligen inte varit en rolig dag. Just nu är jag jättedeppig och har panik för 4/5 av mina kurser. Kul, jättekul. Jag har har haft två superavancerade föreläsningar idag, den ena om hur EU reagerar vid kriser och krig, där jag känner mig helt opåläst. Den andra var en enda lång matematisk härledning om marknadens prismekanismer (två varor, två individer, budget, nytta, osv), vilket jag egenligen borde kunna och tycker är rätt intressant när man förstår sambandet, men idag var det bara för svårt. Sedan har jag och Ina suttit på Caffé Nero och i bibblan och arbetat i excel tills vi ville slänga datorerna i papperskorgen. Imorgon måste vi nämligen lämna in ett Problem set (arbete) i kursen "International Finance", där vi får avdrag om vi inte lämnar in. Eftersom vi inte är helt klara så måste vi ses imorgon och göra färdigt innan lektionen. Dessutom har jag ett prov imorgon samt ungefär 8436376583 sidor att läsa i fem olika böcker. Efter att jag och Ina sagt hejdå vid 8 ikväll köpte jag med mig mat och satte mig hemma för att läsa ytterligare, suck. Jag tackade nej till middag i Saryier med vänner, kände inte jag hade tid ikväll, buhu!  
 
Jag saknar min mamma idag, och tycker synd om mig själv, tur att det kommer en ny dag imorgon. Det är faktiskt okej att deppa ihop ibland, det behöver inte betyda att hela livet är sämst. Haha, nu känns det redan lite bättre, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Heii pluggis!! Jo flytande Alvedon får han :) 5 ml haha.. Får se om det är till nån nytta. jobbigt att det är lite stressigt med plugget nu men det går väl upp och ner hela tiden.. När det lugnat ner sig får du unna dig nåt fint för du är så himla duktig!! ❤❤❤

2012-10-03 @ 23:27:46
URL: http://Http://luckylady.se
Postat av: Alice

Efter regn kommer solsken! Du är duktig som kämpar på <3

2012-10-04 @ 18:02:53
URL: http://jamenalice.blogg.se
Postat av: Emma

Ta det bara lugnt, tjänar ingenting till att stressa. Du gör så gott du kan och du är ju duktig! Du kommer fixa det :) Du är bäst Ingfrid! ;) <3 Hejjar på dig!!

2012-10-04 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0