Helgen 4-7 oktober

Förlåt för dålig bloggning. Den beror dels på att jag haft fullt upp med roligheter, och dels för att jag tyvärr arit väldigt stressad med mina kurser. Jag väljer att här fokusera på det roliga som mina fina vänner "tvingat" mig med på då jag egentligen "velat"plugga, tack för det! Och igår när jag skulle lägga upp detta inlägg funkade inte blogg.se, så ni får det en dag för sent :)
 
I torsdags anordnades det en välkomstfest (typ den 7680 i ordningen, haha) på en ganska fancy klubb: 360 Istanbul. Stället är beläget på en våning väldigt högt upp i Taksim. Balkongen som löper runt lokalen hade väldigt fin utsikt, därav namnet. 
 
 
I fredags pluggade jag, och på kvällen gick vi på bio: Taken 2. Gud så bra film! Och inspelad i Instanbul dessutom, extra bra. Lördagen spenderade jag återigen med alldeles för svår matte, för att på kvällen möta upp Jade, Dathan och Shetara för middag i Taksim. Åt den godaste fajitan ever! Sedan mötte vi upp ännu fler vänner och gick till ett par olika barer innan jag sa hejdå till resten och tog en taxi hem.
 
I söndags åkte jag och MJ (en turkisk tjej i en av mina finansklasser) till Instynie Park, ett superlyxigt och stort köpcentrum. Jag älskar det stället! Det finns allt från H&M till Gucci och Dior. Jag nöjde mig med lite shopping på H&M, NIKE och Sephora, medan MJ letade väska på Louis Vuitton ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Hihi jag såg Taken fast ettan igår, den var bra! Så nu är jag redo att se tvåan! Det måste man ju om den utspelas i din nya hemstad ;)

2012-10-10 @ 22:24:17
URL: http://jamenalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0