Happy

Jag tänkte bara skriva ett litet inlägg om hur bra jag mår just ikväll. Dagen har varit så bra! En lektion imorse, sedan Taksim för att fixa "metrokort" + massa shopping + godaste fisken till lunch + tre kulor underbar italiensk glass och bästa sällskapet. Dessutom kan jag inte fatta hur varmt och skönt det är den 19 oktober. 
Nu är jag hemma i mitt rum för en dusch, ombyte och lite vin innan jag ska möta de andra och bege mig in till Taksim igen. Det är ju fredagkväll! 
 
Jag måste faktiskt säga att jag är gladare och mår bättre än på så länge. Jag saknar min familj och mina vänner, och skolan är rätt tuff. Men jag trivs ändå SÅ bra. Åh, Istanbul <3 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Underbart att höra att du tar hand om dig Ingrid och hur bra du har det :)

2012-10-19 @ 22:38:43
Postat av: Linda

Härligt det låter... Lev livet!!! :):) kram

2012-10-20 @ 21:11:39
URL: http://Luckylady.se
Postat av: Mikaela

Såå härligt att höra att du har det bra! Saknar dig och längtar så mycket tills vi ska till Paris :) <3

2012-10-21 @ 18:18:35
URL: http://mikaelaedstroms.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0