Bayram Holiday

Idag är första dagen på den muslimska högtiden "Bayram" och vi är lediga fram till måndag. Skolan är nästan tom, vi är några utbytesstudenter kvar. Jag har suttit i biblioteket och skrivit ett tal idag, lunchat god pasta med Marie-Louise, packat, och ikväll ätit middag med Jade, Shetara och Vallentina i Saryier innan de tog bussen till Izmir. 
 
Imorgon/inatt kommer min familj! Åh äntligen :) Ska också bli skönt att komma från skolan lite, nu när det ändå är så ödsligt. Jag ser fram emot en underbar helg med bästa familjen. Hoppas bara att vädret blir lite bättre! Hörs efter helgen, för nu ska jag vara turist, bo på hotell, umgås med mina kära och inte plugga ett dugg.
 
Mitt "iPhoto" vägrar fungera, så jag får istället bjuda på två gamla men härliga bilder:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0