Utflyttad

Nu är jag utflyttad ur lägenheten i stan. Igår kom Arne och vi ägnade några timmar åt att lasta kärran med alla mina saker. Efter det lunchade vi på Överste Mörner innan vi åkte och lämnade tillbaka Mimmis säng plus mina saker som jag behöver sista veckan hos Alice. Efter det åkte jag tillbaka till lägenheten och spenderade x antal timmar med att städa. Fy fan, vill aldrig mer flyttstäda! Vid 22 kom jag äntligen hem till Alice där jag bor nu :)
Idag har vi pluggat på förmiddagen och vid 13 cyklade jag ner till lägenheten igen för att städa det allra sista och sedan få lägenheten besiktad. Allt blev godkänt! Wiho vad skönt! Nu har jag precis ätit fruktsallad och duschat och ska strax göra mig iordning. Kl 18 ska vi ses på HG för att äta födelsedagsmiddag för Emil som fyller 23 år idag!
Åh nu kommer Alice med varsitt glas vin, bäst jag slutar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0