Snart dags

Snart är det dags för mig att ansöka på riktigt till Universitet i Istanbul. Hitills är jag endast nominerad av Linköpings Universitet, och senast den 31:a maj ska application till Koc Univesity vara inskickad. Så idag efter vår lektion har jag fixat utskrift på betyg, intyg på att jag studerar i Linköping och ett engelskaintyg. Jag har även varit hos Johanna som är ansvarig och diskuterat olika kurser jag kan läsa, spännande! Nu måste jag bara fixa flera ID-bilder, och skanna in pass, bilderna samt alla papper samt fylla i min ansökan. Hoppas att jag blir klar nästa vecka :)
Nu tänkte jag sitta i skolan och plugga (inte blogga) ca en timme till, för sedan ska jag ta helg genom att gå på Bodypump. Ikväll är vi medbjudna på gratis trerätters + vin och cider på NH. Det är Linus som ordnar en tackfest för de som jobbade på en fest i höstas, och tydligen fanns det några platser över som bland annat jag, Alice och Julia snor. Verkligen lyxigt!
En bild på mitt förhoppningsvis blivande Universitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0