Senaste dagarna

De senaste dagarna jag mestadels inneburit arbete med vårt projektarbete. I min grupp har vi undersökt (genom en enkät) om intresset finns för en cykelverkstad på universitetet. 250 enkäter har vi fått in och sedan har vi kodat i excel och försöker nu hitta samband mellan olika faktorer/frågor samt skriva en 20 sidor lång rapport. Det är faktiskt ganska kul och vi har kommit riktigt långt. Vi har även haft den sista föreläsningen i kursen. Nu måste jag snart också börja tentaplugga, men uppgifterna är så himla svåra. När vi sitter vid datorer hela dagarna försöker vi ändå utnyttna solen på lunchen.
Min grupp: Alice, Mickan, Olivia och Benjamin.
Igårkväll gick jag och Alice på box, riktigt bra och jobbigt pass. Efteråt gick vi hem till henne, duschade och lagade sedan torskpanetter och kokt potatis. Underskattad och god mat! Ikväll har jag varit hemma hos Mikaela med Clara och Alice. Vi spelade Rappakalja - JAG VANN ovanligt nog - och åt en god efterrrätt Mickan bjöd på. Nu ska jag alldeles strax sova. Imorgon blir det ytterligare en skoldag med projektarbete plus lektion, och på eftermiddagen kommer mamma hit och sover en natt. Det ska bli riktigt mysigt!
Alice och Clara blev glada över Mickans överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0