Mamma på snabbvisit

Igår efter skolan mötte jag upp mamma halv fem på stationen här i Linköping. Hon skulle nämligen hit på konferens och sov därför hos mig inatt. Vi fick en mysig eftermiddag och kväll tillsammans! Först gick vi hem till mig och drack en kopp kaffe, och sedan gick vi en sväng på stan för att hitta en födelsedagspresent till min moster. När vi blev hungriga satte vi oss på "Överste Mörners" uteservering på Stora torget. Det var en himla tur att vi fick en plats då torget var proppfullt med folk som njöt av det superfina vädret. Vi åt gott och drack varsitt glas rosé. Kvällen till ära invigde jag mina nya kilklackar!
Här kommer lite bilder från gårdagskvällen:

Kommentarer
Postat av: LInda

Snygg du e! :)

2012-05-24 @ 22:55:11
URL: http://luckylady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0