Ledig fredag

Hej! Igår var det dags för den sista festerifesten, "Ughen". Även om det var lite dött med folk så var det en lyckad kväll. Efter att vi jobbat färdigt med vårt grupparbete för dagen gick vi runt 16-tiden till torsdagskröken (puben i skolan) för att dricka varsin cider. Sedan gick jag och Alice hem till henne och bytte om och åt middag. Efter det gjorde vi oss ett par goda drinkar innan vi begav oss till festen och mötte upp de andra. Var hemma redan innan tolv och är pigg och glad idag. Strax kommer Alice hit och så ska vi luncha och gå på stan denna lediga fredag. Imorse hade jag tänkt vara duktig och läsa lite lite kurslitteratur, men då jag upptäckte att jag lämnat boken hemma hos Alice gick det inte. Stackars mig, haha. Istället har jag diskat och dammsugit - något som borde gjorts för x antal dagar sedan.
Ikväll blir det grillning hemma hos Mikaela om vädret tillåter. Det blir en lugn och mysig fredag eftersom att vi åker iväg på skifte imorgon vid 11. Pannkaksbrunch och mimosadrinkar står på schemat först, innan vi åker iväg till stugan vi hyrt. Det kan inte bli annat än lyckat :)
Mickan och Alice på torsdagskröken:

Kommentarer
Postat av: LInda

Men vad mysigt och roligt ni har hela tiden ! Pannkaksbrunch lät ju sjukt gott! ❤

2012-05-18 @ 17:06:22
URL: http://luckylady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0