Helgen del 1

I fredags kom min lillasyster till Linköping halv sju. Vi gick hem till mig och gick direkt ut och satte oss på min gård och åt tacos. Sedan ägnade vi hela kvällen åt att packa i min lägenhet. Jag flyttar ju på onsdag så tills dess måste all packning vara klar. Vi hann nästan allt under fredagskvälllen, rikigt effektiva var vi.
På lördagen gick vi på stan i flera timmar, vilket passade bra då vädret var sådär. Astrid fyndade en söt topp och solglasögon och jag köpte en vit jeansjacka, en topp, ett par sandaler och äntligen ett par jeansshorts. Men nu måååste jag verkligen ha köpstopp! Herregud vad jag har shoppat. Efter en lunch gick vi på stan en stund till innan vi gick hem till mig och dumpade sakerna hos mig. Sedan gjorde oss iordning för lördagens festligheter och tog bussen till Alice.
Fler helgbilder kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: LInda

Oj hon blir bara mer och mer lik dig! :)

2012-05-27 @ 23:13:09
URL: http://luckylady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0