Helg är skönt

I fredags blev vi som jag skrev medbjudna på gratis middag på NH. Förrätten var världens godaste räksoppa och till varmrätt valde jag laxen. Till det fick man en cider och så delade jag och Alice på en flaska vin. Efter maten blev vi tilldelade drinkbiljetter (tänk om man hade den lyxen jämt) så vi beställde roliga drinkar i baren, lyssnade på bandet som spelade och dansade lite tills ungefär halv två.
Lite bilder från fredagskvällen:
Igår gick jag upp för att tvätta en massa, jobbigt men riktigt skönt när det är klart. Efter det hade jag en slapplördag, läste Niceville, kollade på serier och låg i sängen i princip hela dagen. På kvällen mötte jag upp Clara och vi begav oss till Fridas nya, fina lägenhet. Lovisa var redan där och sen kom Alice också. Vi hade en jättemysig drinkkväll som skulle resulterat i utgång, men när vi fortfarande satt i soffan kvart över två så insåg vi att det inte var någon idé. Tiden bara springer iväg när man har trevligt :)

Kommentarer
Postat av: LInda

Men Ing!! Page?! GUD vad SNYGGT!! Måste få se IRL , fasen asså!

2012-05-13 @ 21:24:31
URL: http://luckylady.se
Postat av: LInda

Men Ing!! Page?! GUD vad SNYGGT!! Måste få se IRL , fasen asså!

2012-05-13 @ 21:25:10
URL: http://luckylady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0