Fantastisk Valborg

Valborg blev riktigt lyckad! Emma kom på besök och även Emil var på besök i Linköping. Jag hade två fantastiska lediga dagar i måndags och igår. Det behövs när dessa dagar innebär att sitta inne och plugga när det är toppenväder. Valborg innebar lunch, rosévin, drinkar och mysigt häng i Trädgårdsföreingen i det fina vädret. Framåt kvällen gick jag, Alice, Emma, Mickan, Emil, Oskar, Martin och Jonas hem till mig och grillade på innergården. Grillpremiär för mig, mums. Senare på natten tog vi taxi till Universitetet där vi dansade till stängning. På tisdagen åt jag och Emma frukost innan vi utnyttjade det fina vädret och satt ute och solade. Sedan gick vi ut på stan för att luncha, äta glass och hänga lite med Alice. Innan Emma åkte hann vi också med en promenad. Tusen tack för att du kom fina vän!
Jag orkar inte lägga upp fler bilder än dessa, men jag har massa att bjuda på (haha Martin gick wild med kameran) så det kommer fler. Nu ska jag tvinga mig själv till lite plugg igen, hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0