En torsdagsmorgon

Hej! Jag har precis ätit en god frukost och ligger nu i soffan och försöker peppa mig själv till att sätta igång med plugget. Det går sådär, Nyhetsmorgon är liksom trevligare. Trots att det är röd dag ska jag till skolan senare för att jobba med vårt grupparbete i Utredningskunskapen. Men senare ikväll blir det fest, nämligen årets sista festerifest. Det känns konstigt att året som festerist snart är slut, men lite skönt också. På lördag åker vi ut till en stuga utanför Linköping och skiftar från gamla FBI (vi) till nya gänget. Det kommer nog bli riktigt kul!
Igår scannade jag in alla intyg, betyg, pass och foton så att jag nu kan söka till Istanbuls universitet. Ska nog ta tag i det imorgon då vi är lediga. Morgondagen (fredag) kommer nog också bjuda på en dag på stan med Alice, samt middag med henne, Mickan och Mickans kompis från Enköping. Mysigt och skönt med långledigt, även om man aldrig är riktigt fri som student, bara lat ibland.
Förövrigt är det mindre än två veckor till att jag flyttar ut ur min lägenhet och hem till Alice. Gud vad snabbt tiden går, tur att min lillasyster kommer hit och hjälper mig att packa. Och tur att jag har min fina vän jag kan bo hos! Idag blir en bra dag, det känner jag på mig! Jag är glad och tacksam till allt bra idag, haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0