7 mars

PUH! Suntrip-helgen med flera dygns jobb är över. 2000 personer kom och festade på universitetet och vi som höll i festen är otroligt nöjda. Jag stod bland annat i garderoben och i en av barerna. Kl 8 i söndags morse var städningen klar och vi anordnare hoppade övertrötta in en bastu där vi shottade och drack öl och cider som blivit över. Runt halv ett orkade vi inte mer så jag, Alice, Linus och Emil cyklade fulla och trötta till Donken där vi åt lunch bland alla barnfamiljer, haha. När jag kom hem var jag jättesliten och ägnade söndagskvällen åt hyrfilm och alldeles för mycket godis. Så skönt att helgens jobb är över, men det har varit riktigt roligt också!
I måndags var det back to vanliga rutiner, vilket känns bra. Efter skolan städade jag lägenheten och sov tidigt. I tisdags (igår) efter en lång skoldag gick jag och Alice till gymmet innan vi lagade klyftpotatis och kyckling hemma hos mig. Och självklart kollade vi på Top Model, älskar det!
Idag började vi kl 8, sedan har jag gått en promenad i det soliga vädret med Mimmi. Synd att det var lite kallt och blåsigt bara. Vi gick till ett utkikstorn här i Linköping där jag aldrig varit, mysigt. I eftermiddag har jag försökt plugga lite, söka lite jobb och har nyss ätit middag i soffan. Imorgon ska jag till skolan för ett möte med Björn, lite plugg och på kvällen blir det kanske tjejmiddag :) Det är verkligen på tiden!

Kommentarer
Postat av: L

Höll på att tappa hakan - trodde inte man orkade festa så hårt :P är riktigt impad fkt, förstår om du va trött på söndagkväll :P bra gjort att hålla i en sån stor fest :)

2012-03-08 @ 09:41:17
URL: http://Luckylady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0