30 mars

Imorse skrev vi tentan i Makroekonomisk teori och politik. Den kändes okej, hoppas att jag klarar den! Hur som helst så känns det JÄTTESKÖNT att den är gjord och att helgen blir pluggfri. Nu är det bara att vänta på resultatet och hålla tummarna. Efter tentan gick jag och Clara på stan. Det blev en del shopping för mig. Bl a en jeansskjorta och shorts från Monki, tröja och trosor från Bik Bok, en hårinpackning samt en present till Linus. Längtar tills jag får träffa Lindas lilla bebis :)
Sedan mötte jag upp Alice för att hyra film och handla på systemet inför imorgon. Efter det gick vi hem till mig och lagade kött till middag, nice efter tentan. "Jag saknar dig" heter filmen vi hyrde. Den var bra men sorglig. Till det drack vi ett glas vin och lyxade med godis. Nu är jag så trött och mätt så jag ska nog sova. Imorgon ska vi tävla/festa på DÖMD, en pilkastartävling + stor fest med Adrian Lux på Universitetet. Temat är Superhjältar så jag, Alice, Tiina och Julia ska vara utklädda till Sailor Moon. Redan klockan 9 imorgon bitti ska vi ses och börja med Scones och bubbel/drinkar. Det blir en lång och rolig dag! Hörs efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0