25 mars

Hej! Jag är alldeles seg efter för lite sömn senaste veckan. Det jag önskar mest just nu är att jag ska sova längre än till 06. Men solen lyser in i mina fönster så tidigt så det är omöjligt. Sedan önskar jag att tentan var skriven och att allt kändes ledigt och glatt. Men det kommer snart, så nu ska jag sluta gnälla. Jag har haft en lugn och skön helg utan fest och med en del plugg.
Fredag: Skola och sedan tjejmiddag hos mig med Alice, Mickan, Ellen och Clara. Vi lagade hemmagjorda hamburgare, pratade och spelade quiz.
Lördag: Morgonpromenad och frukost med Erik. Pluggande i solen. Bio på kvällen. Det blev den nya "Hotell Marigold", väldigt bra och mysig film.
Söndag: Promenad i solen med Alice och sedan plugg, matlagande och slappande framför tv:n.
Mamma är i Bryssel nu, jag måste säga att jag är lite avis. Vill också strosa runt i buktiker, äta musslor och dricka billig öl. Shoppingsugen är jag också, hoppas på till helgen efter tentan :) Kolla bara vad sugen man blir:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0