14 mars

Helgen:
Fredagskvällen: Grekisk buffé och smarriga drinkar på Platå tillsammans med Mickan, Alice, Erik och hans två kompisar. Väldigt god mat och ett band som spelade gamla låtar.
Lördag dag: Jag och Alice tog bussen till Ikanohuset ute vid Tornby för att shoppa kläder, handla lite smått på IKEA och luncha.
Lördag kväll: Förfest hos Thomas som fick en rökmaskin i inflyttningspresent. Sedan var det dags för sportgalaNH på NH. Riktigt rolig kväll med mycket folk!
De senaste dagarna har rullat på. Jag har hunnit åka hem en snabbvisit för att gå på en jobbintervju i Örebro, träffa familjen och fika hos mormor och morfar. I tisdags var intervjun och jag vill SÅ gärna ha jobbet. Åkte tillbaka till Linköping efteråt och ägnade tisdagskvällen åt att tvätta i princip hela min garderob. Idag har vi haft en lång skoldag och nu ska jag strax börja packa för imorgon åker jag till min pappa i Malmö. Ska bli så skönt och kul att komma bort över helgen! Hoppas på fint väder och mycket kul :)
Indiskt i Malmö förra februari:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0