Tisdag

Hej! 
Jag har precis satt mig i soffan för att börja titta på en brittisk serie på 4:an, hoppas den är bra! Ikväll efter jobbet har jag skickat iväg min Residence Permit för Visumet jag behöver när jag ska bo i Turkiet. Det var lite pilligt med allt man skulle fylla i, så jag hoppas att allt blev rätt. Igår var jag på Nikita hair i Marieberg och gjorde en Keratin-behandling för håret. Det är en behandling som ska släta ut, göra håret mer glansigt, lite plattare och mindre frissigt. Det kostade 990 kr istället för 1700, rätt dyrt ändå, men jag hoppas det är värt det. Hittills är jag supernöjd, så vi får väl se hur det håller :)
 
Imorgon tills fredag tänkte jag sova hos Emma inne i Örebro. Det är alltid så mysigt! Och såklart skönt att ha närmre till jobbet. Vi ska på afterwork på Stora Örebro med mina jobbkompisar imorgon kl 17, och på torsdagkväll får vi se vad vi hittar på. 
 
Vi hörs igen på fredag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0