Onsdag

Det är onsdag idag och redan en vecka sedan jag flyttade från min lägenhet, vad snabbt veckorna går. Det är också Sveriges nationaldag idag, men det har vi inte märkt något av då vi har tentapluggat. Inte så effektivt dock, man börjar bli riktigt skoltrött nu. Tentan är på fredag kl 14 och efter det ska vi ut och fira med klassen. Middag på Stora torget och sedan får vi se vart vi tar oss vidare :) Imorgon ska jag ägna mig åt lite mera plugg, och även träffa min syo för att diskutera kurser i Turkiet. Imorgonkväll ska jag och Alice hem till Rickards nya lägenhet för att grilla, mysigt!
Igår hade vi redovisning av våra projektarbeten och opponering. Nu är vi godkända - SÅ himla skönt! Det har verkligen tagit mycket tid, även om det har varit rätt kul också. Och just det, i måndags var vi hemma hos Hanna och tittade på Niceville. Åh, vad bra den var! Den rekommenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0