Mysig tisdag hos Emma

I tisdags efter jobbet gick jag hem till Emma för att spendera kvällen där och ha sleepover. Så skönt det var att ha nära till jobbet på onsdagsmorgonen. Vi gick på Friskis och Svettis utegympa i Skytteparken. Det var riktigt kul, solen sken och det var helt gratis. Lyckat alltså :) Sedan cyklade vi upp på stan och köpte med Sushi hem från East West. Det var så länge sen, gud vad gott det var. Sedan blev jag lyxigt ompysslad och fick mina naglar fixade.
Idag känns det som fredag fast det är torsdag. Gud vad skönt med långhelg. Det var ganska lugnt på jobbet idag, många som slutade tidigare eller var lediga. Imorgon åker jag till Enköping för att fira midsommar med bästa tjejerna och folket från nyår. Jag är supertaggad och känner på mig att helgen blir toppen! Hoppas på bra väder också så att man kan ha klänning. Nu ska jag hämta lite godis och fylla på min kaffekopp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer bli fler kvällar som denna! :) Tack för en mysig dag fina du :)

2012-06-22 @ 00:10:00
URL: http://Emmaaviolaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0