Mysig lördag

Igår träffade jag Emma, Linda, Anna, Johanna och Mimmi i Hallsberg. Tanken var att vi skulle hänga på vårt gamla hak God Smak, men då det stängde kl 14 (och vi var där kl 13) så bestämde vi oss för att köpa med lunch på åka hem till Johanna istället. Det var så himlamysigt att träffa alla, och vi satt runt köksbordet och pratade i flera timmar. Ser fram emot fler sådana stunder i sommar! Om en månad flyttar Anna hem från Paris också, så himla kul.
När jag kom hem låg jag länge i soffan slappade med en bok. Sedan bjöds det på grillade hamburgare med hemmagjord coleslaw till middag, och fruktsallad med grädde till efterrätt. På kvällen tittade jag och lillasyster på film medan det blixtrade ute. Det var supermysigt tills åskan slog ner och strömmen gick, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0