Midsommar 1

God morgon söndag! Jag har startat dagen med en stor och härlig helgfrukost med blåbärsyoghurt och mitt hembakade bröd. Nu ska jag snart ta och packa ur min väska från gårdagen samt försöka ringa och få en frisörtid. Midsommar i Enköping var helt fantastisk! Superbra väder, underbart att träffa bästa tjejerna Alice, Mickan, Clara och Malin, och en riktigt bra ordnad midsommarfest. Vi var 11 personer som spenderade dagen hos Mikaelas kompis Tom. Vi började med att ha 5-kamp, åt sedan sill och färskpotatis till förrätt, grillat till varmrätt och tårta, jordgubbar och glass till efterrätt. Sedan utsåg vi den vinnande midsommarstången (alla tre lag fick klä varsin) och dansade runt den. Vid midnatt tog vi taxi hem till Mickan för att fortsätta i hennes uterum. På lördagen var vi lite sega och hängde på en pizzeria, gick en kort promenad för att hämta Alices bil och åkte sedan hemåt åt olika håll vid sex. På kvällen åt jag middag med mamma och Arne, kollade på fotbollen tillsammans med glass och jordgubbar. Tror inte att den här helgen kunde ha blivit mycket bättre! Jag har massa bilder, så här kommer en liten del:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LInda

Men Gud vad kul!! :)

2012-06-24 @ 10:18:18
URL: http://luckylady.se
Postat av: Ellen

Åh det låter ju hur härligt som helst! Själv firade jag midsommar på US 101 i en bil, yaay. Men nu är vi i LA iaf :) Hoppas allt är bra med dig Ingrid :)

2012-06-24 @ 19:34:08
Postat av: Ellen

Åh det låter ju hur härligt som helst! Själv firade jag midsommar på US 101 i en bil, yaay. Men nu är vi i LA iaf :) Hoppas allt är bra med dig Ingrid :)

2012-06-24 @ 19:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0