Lite nytt

Detta är mina senaste tillskott som jag är mycket nöjd med!
Den nya kameran som jag just nu missbrukar, hehe. Vill verkligen lära mig att ta fina bilder.
Boken jag köpte igår (179 kr). Massa fina bilder och recept som verkar sjukt goda.
Den här foundationen är faktiskt rikigt bra för att inte vara så jättedyr (295 kr).
En mörkblå (599 kr) och en vit (399 kr) kofta från RoseBud. Man ser inte färgerna så bra dock.
Dessutom hämtade jag ut mina glasögon idag. Ett par brunmelerade från Tiger. Känner mig väldigt ovan i glasögon; lite skolfröken liksom. Men det ska bli riktigt, riktigt skönt att kunna växla mellan linserna, och använda glasögonen t ex när man kollar på TV på kvällen. Den här dagen har förövrigt gått riktigt snabbt. Jag jobbade mellan 7:30 och 17:00, men det kändes som att dagen bara sprang iväg. Måste vara ett bra tecken! Imorgon efter jobbet ska jag övernatta hos Emma, skönt att slippa pendla. Vi ska troligtvis gå på Friskis och Svettis utegympa och efter det äta Sushi, gud vad gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0