Fredag!

Åh vad skönt med helg! Jag är så trött efter veckans jobb och ligger sömnig i soffan och tittar på fotboll. England gjorde precis mål, suck! Första veckan på jobbet har nog gått bra, hoppas jag i alla fall. Det har varit väldigt kul men mycket att lära. Igår hade vi halvdag med personaldag. Vi åt en helt fantastisk buffé på Södra Vattentornet. All sorts mat fanns: soppor, 4-5 varmrätter, grillat, räkor, sill, smörgåstårta, sallad, frukt efterrätt. Kan verkligen rekommendera det stället :) Sedan spelade vi kubb och brändboll i närheten av jobbet, fikade och gick hem strax efter 16. Väldigt mysig dag! Efteråt hämtade mamma upp mig och vi åkte och simmade i Alléhallen. Det måste jag göra oftare, superskönt!
Idag har jag haft ett möte om arbetsmiljö på jobbet, och såklart de "vanliga" arbetsuppgifterna. Idag blev det också ännu en utelunch, på Södra vattentornet igen, haha. Det var vi assistenter (vi är fem st) som gick dit för att välkomna mig och Annika som också är relativt ny. Det var jättetrevligt och lika gott idag :)
Imorgon ska jag vila upp mig ordentligt, hoppas på en sovmorgon. Jag ska dessutom träffa bästa tjejerna imorgon. Det ska bli så himla mysigt! Jag tänker ta massor av bilder, för jag har nämligen köpt en ny kamera. Äntligen!!! Jag hoppas också på bra väder så man kan få lite sol på sin bleka hud. Hälsade på Emma på hennes jobb i eftermiddag - Herregud vilken brownie hon är efter Cypern.
Denna bild är nästan exakt ett år gammal. Vi solade i typ 25 grader på Prinsens brygga på Djurgården, så himla härligt!

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Hej Ingrid!



Du har vunnit en klocka från Gul Watches i min blogg! Din mail som du skrev i tävlingsinlägget fungerar inte så maila gärna mig på [email protected]

2012-06-16 @ 14:55:15
URL: http://www.angelicascloset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0