Det allra sista

Idag kl 14 skriver vi vår allra sista tenta för terminen. GUD vad skönt! Även om jag bara har sommarlov i två dagar innan jag börjar jobba så känns det riktigt skönt. Hoppas bara att tentan går bra, men just nu känns det faktiskt helt okej. Jag längtar till ikväll då vi bokat bord på "Överste Mörner" med klassen. 19 personer blir vi :) Mysgt! Sedan blir det nog lite fest hos Julia innan vi får se vart det bär vidare. Efter tentan ska jag nog åka ner på stan och kika lite i butiker. Bara njuta av att vara ledig och se om jag hittar något på H&M. Jag har 50 kr att handla för där, haha.
Igår var vi som sagt hemma hos Rickard i stan. Han bodde tidigare i Alice korridor. Hans nya lägenhet var riktigt fin och med superbra läge. Vi satt på hans innergård och grillade. Sedan suktade vi lite efter Peace and Love-biljetter och så lånade jag en bok på engelska av honom.
Jag måste också visa hur söt Isac är. Jag gav honom mat häromdagen och han blev helt galet glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0