Stockholm

Igår hade jag och min syster en supermysig dag i Stockholm. Vi shoppade massor, träffade moster + kusiner en snabbis, åt supergod pasta på Vapiano och fick riktigt tur med vädret. Synd bara att bussen gick hem kl 17, vi hade kunnat stanna flera timmar till. Det nya som fick följa med mig hem var ett par ljusrosa byxor från Zara, en rosa klänning från Bik Bok som jag spanat på tidigare, en svart blus och ett transparent korallfärgat linne på Salt, en "guldbrun" kofta från Monki, och så torrshampoo och nagellack från OPI. Två plagg på rean dessutom, bra för att vara mig! Astrid reashoppade dock allt sitt, vissa är bra på det där!
 
Lägger upp lite bilder från dagen nedan. Nu ska jag snart iväg till Linda, Henrik och lilla Linus :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0