Stjernsunds Slott

Igår åkte jag och Natalie till Stjernsunds Slott för att luncha på mitt gamla jobb, Stjernsunds Slottscafé, kika i de små "lantbutikerna" och promenera lite med hennes nya hund Killer. Gud så söt han är! Det var jättemysigt att vara på Stjernsund igen, jag kan sakna caféjobbet lite. Resten av gårdagen låg jag i sängen för att vila bort min förkylning. Det verkade faktiskt fungera för idag mår jag mycket bättre. Idag tar jag dock ännu en lugn kväll. Jag har en liten träningspaus nu på ett tag men vädret var fint när jag kom hem från jobbet så jag passade på att gå in i skogen och plocka kantareller. Nyss har vi ätit grillat och druckit ett glas rödvin så här en måndag, mysigt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0