Shopping och "födelsedag"

Igår efter jobbet tog jag och Mickis bussen in till stan för att shoppa. Det var fortfarande massor av rea i butikerna men det börjar även komma in lite höstsnyggt. Jag köpte smink på Make Up Store, ett par mjukisbyxor och ett par röda gummistövlar. Lite tråkigt inköp, men behövligt. När vi blev hungriga blev det middag och rödvin på Paolos. Det är ett ganska nyöppnat italienskt ställe i centrala Örebro, riktigt bra!
 
 
 
Ikväll - torsdag - har vi haft kalas här hemma för mig. Jag nämnde förra veckan att jag alltid velat fylla år på sommaren, och att jag dessutom inte varit hemma på min födelsedag sedan 2008. Därför ordnade mamma födelsekalas för mig idag den 12:e juli, för jag fyller tydligen 22,5 år idag, haha. Hon bjöd in mormor och morfar och så åt vi lax och färskpotatis till middag och jordgubbar/hallon/blåbär med grädde till efterrätt. Jag fick blommor och en tavla som mormor målat, samt en jättefin silverring av familjen. Har velat ha en ring länge, så jag blev SÅ glad. 
 
Imorgon vid 16 åker jag till Stockholm/Vallentuna för en helg hos Alice med bästa tjejerna. Wie vad kul det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0