Helgen

Min helg var fantastiskt bra med fina vänner! I fredags efter mitt jobb kom Alice med bil från Vallentuna. Vi shoppade, fikade och jag visade henne lite i Örebro. Båda två hittade massa fint :) Jag köpte bland annat en kjol, ett par skinnshorts, en vinröd spetströja och lite smycken. På kvällen lagade vi middag hos mig och kollade sedan OS-invigningen tillsammans med jordgubbar och glass. På lördagen hämtade vi Mickan vid tågstationen i Hallsberg, besökte Lindex, Systemet och ICA innan vi åkte tillbaka till mig för att laga pannkakor och börja fixa oss inför kvällen. I lördags var det nämligen dags för årets Summerparty på Borgmästarholmen i Askersund. Martin är så himla duktig som fixar en så stor fest, säkert var det över 1500 besökare där. Panetoz var väl dock lite halvbra, de har nog bara en hit, haha. Innan vi gick till ut till Borgmästarholmen hade Emma och Patrik ordnat förfest med grillning. Jag hade verkligen en toppenkväll! Tack också till snälla Clara som skjutsade hem oss på natten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0