God morgon torsdag!

Idag är jag lite senare är vanligt, brukar åka tio i sju. Jag hade tänkt mig en liten sovmorgon, men jag är inte så bra på det så jag vaknade ruskigt tidigt i alla fall. Låg och läste och har slappat framför datorn en stund, men nu är det alltså dags att åka iväg. Ikväll blir en rolig kväll tror jag. Ska möta upp bästa tjejerna Anna, Emma och Johanna och se Fashionpack-showen på Strömpis. Är det bra väder tänker jag bara barbent, det är man ju inte bortskämd med denna sommar. Sover hos Emma till imorgon, så vi hörs till helgen!
 
Poolen på min blivande skola, Koc University, ser helt okej ut :)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men va i..... !!!!!!
Vilken pool! Avis!

2012-07-26 @ 23:24:35
URL: http://Luckylady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0