Fredag och halva lördag

Hej! 
Jag har haft världens bästa helg i Stockholm/Vallentuna. I fredags gick mitt tåg vid fyra och vid sextiden hämtade Alice mig, Mickan och Clara på stationen i Stockholm. Vi åkte hem till Alice och fick champagne och lagade tacos. Kvällen gick så himla snabbt och vi hade jättemysigt. Hennes föräldrar var i Smögen så vi hade hela huset för oss själva. Dessutom har de världens gulligaste hundar, Laban och Bosse. ÅH!
 
På lördagsmorgonen dukade Alice upp en riktig frukostbuffé. Efter den tog vi bilen i till stan för shopping. En rolig grej hände när vi skulle fickparkera, haha. Det hela slutade med att en amerikanare parkerade åt oss. med mig och Mickan i baksätet, - och råkade backa in i bilen bakom. Herregud! Sedan blev det massa provande i olika butiker, shopping, och så lunch och glass i Kungsträdgården. Stockholm kan vara den bästa staden och jag har de bästa vännerna! 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Önskar det vore fredag så man hade hela helgen framför sig!

2012-07-15 @ 20:42:52
Postat av: Mikaela

Jag meeed! Saknar er redan!

2012-07-16 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0