Första juli

Konstigt att det redan är juli, vad snabbt veckorna går. Nu kan vädret bli bättre tycker jag! Jag vill ha sol och värme så man kan använda alla fina kjolar, klänningar och shorts. Min söndag har varit väldigt mysig och bra. Jag åkte till Linda, Henrik och Linus. Vad stor och fin Linus blivit, snart fem månader gammal :) Linda lagade lax och till efterrätt fick vi jordgubbar, hallon, melon och hasselnötsglass. Mums! Sedan gick vi en promenad med Linus och jag fick köra vagnen, hihi. Innan jag åkte hemåt hälsade vi på hennes kaniner. Det tyckte Linus var kul, han skrattade så gulligt. Nu sitter jag i soffan och avslutar helgen med kaffe, jordgubbar, grädde - och fotbollen såklart. Jag tror Spanien vinner! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är så himla fin lilla Linus!

Påslakansetet kommer ifrån Ellos förresten :D

2012-07-02 @ 18:30:41
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0