8 februari

Hej! Vardag mitt i veckan bjuder inte på så mycket spännande idag. Mamma åkte från mig tidigt imorse för att ha sin sista konferensdag. Jag pluggade hemma på förmiddagen och hade sedan tre timmars föreläsning. Nu ikväll har jag försökt att plugga lite, skapat mig ett par jeansshorts av ett par gamla jeans, lagat kycklingmiddag och kollar nu på Sveriges mästerkock. Jag tänkte försöka plugga om en stund igen och sen sova tidigt då jag ska upp tidigt imorgon också. Först blir det möte med Maria 8:30, sedan skolan fram till 18. Vi ska få hjälp av treorna med matten på eftermiddagen, himla bra!
I måndags mötte jag upp mamma vid 15. Vi gick på stan, shoppade dock inget, men fikade och handlade mat och godsaker. Sedan gick vi hem till mig och lagade middag. Igår när hon var klar med sin konferensdag och jag var hemma från skolan gick vi ut och åt middag. Vi åt tapastallrik och drack rödvin på Sangria. Mycket mysigt :)
Nej, nu måste jag lyfta rumpan från soffan och diska och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0