5 februari

Snart är ännu en helg över och det är dags för en ny vecka. Den här veckan innehåller självklart skola, men också KraValentine på lördag och mamma-besök imorgon till onsdag. Hon har konferens här i Linköping och ska bo hos mig :) Imorgon har vi föreläsning kl 8, och sedan vid 15-tiden anländer mamma så då ska vi nog gå på stan en stund. Helgen har varit väldigt bra, både lugn och rolig. I fredags hängde jag hos Oskar. Vi lagade jättegod mat: kyckling med dijonsenap och basilika i ugnen. Sedan såg vi "Tinker, tailor, soldier, spy" och åt lite gottis. Filmen var dock lite komplicerad och svår att förstå. Igår (lördagen) testade jag ett Bodystep-pass på Actic eftersom de hade 5-årsjubileum. Det var riktigt roligt och jag har lite träningsvärk i rumpan idag, haha. På kvällen kom Clara, Alice, Sara, Jossan och Jessie hit för drinkkväll. Vi gjorde tre sorter; en med vodka, russian och granatäpple, en med Baja Päron och vaniljglass och en med Bacardi Razz, sprite och hallon. Supergott! Vid ett-tiden gick vi ner på stan, men det var fullt på alla bra ställen. Så himla mycket folk ute! Och superkallt! Det blev en sväng in på 55:an (dålig bar) innan vi gick hem istället vid 2. Idag har jag pluggat en stund med Oskar (tur att han är så bra på matte), och ska strax sätta mig med uppgifter igen. Ikväll ska jag träffa FBI och fixa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0