3 februari

Hejhej!
Gårdagen blev mycket lyckad till stor del. Arbetsmarknadsdagen var väldigt bra med intressanta föreläsningar! Bl a pratade Riksrevisionen, en från SSR och en gammal "Pol kandare" med intressant karriär. Väldigt bra ordnat av Flins, vår styrelse. När sista föreläsningen var slut gick vi till torsdagskröken och drack några cider/öl fram tills ca 18 då vi gick hem till Alice och lagade tacos. Senare gick vi till förfesten i Bodegan där det var massa folk, riktigt roligt. Tyvärr kom jag aldrig iväg till kravallen utan cyklade hem vid 12 då jag hade jätteont i huvudet vilket sitter i lite idag också. Idag hade vi föreläsning mellan 10 och 13, och sedan satt jag kvar en stund och lunchade och pluggade i skolan. Men efter ett tag tappade jag suget på matten och cyklade hem istället. Nu har jag precis gått en sväng på stan. Shoppade en tröja som jag spanat in tidigare, lite smink och tulpaner för presentkortet jag fått av mamma. Ikväll ska jag hem till Oskar för att laga middag och kika på film, skönt med en lugn fredag efter gårdagen :) Och vet ni, Linda blev mamma i förmiddags till en liten pojke! Grattis, grattis!
Här är mina tulpaner i min nya, fina vas:
En bild från puben på HG i måndags på Mickan och mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0