29 februari

Underbara väder! Det är riktigt varmt och skönt vårväder ute och det gör mig på toppenhumör trots att jag igår fick mitt första U på en tenta. Matte är inte riktigt min grej alltså! Tur att vi var 25 av 40 som inte klarade den (många att plugga tillsammans med) och att Oskar ska hjälpa mig plugga till omtentan. Jag kände verkligen att det gick dåligt i fredags, så jag är varken förvånad eller ledsen faktiskt.
Det känns så härligt att det är fint väder, hoppas verkligen inte vi får mer snö nu. Jag längtar till skinnjacke-tider och såklart till sommaren :) Om två veckor åker jag till Malmö, hoppas det är ännu vårigare där.
Skolan rullar på med en ny kurs i Makroekonomi del 2 som hittills känns väldigt intressant. Mycket att läsa på engelska, men det är bra träning. Förövrigt är den stora festen, Suntrip, som jag skrivit om tidigare, imorgon (torsdag) och lördag. Ca 2000 personer kommer och festar, bygger sandslott, äter, dricker och kollar på "Den svenska Björnstammen" som vi bokat. Så ni kan förstå att det är mycket att göra för oss 30 personer som anordnar festerna. Vi har i veckan sålt biljetter och imorgon förmiddag börjar det riktiga allvaret. Håll tummarna för oss att allt går bra och att jag överlever till söndag då det typ kommer vara nästa gång jag får sova, haha.
Idag hämtade jag ut mitt paket från Ellos som innehöll ett par svarta loafers, en vårig tröja, en sportbag (med lite småsaker i). Allt passade perfekt och jag är så nöjd :)
Lite sommarkänsla från Stockholm i juni:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0