26 februari

Jag har haft en riktigt bra helg med massa roligt och härligt väder! I fredags skrev vi den dumma tentan som inte alls kändes bra. Efter det åkte jag hem och blev sedan överraskad av att Alice kom förbi med en bukett tulpaner och en bok till mig. "Skönhetsbibeln" heter den och innehåller massa tips och fina bilder. På kvällen åt vi tacos hos Erik med alla fubbisar och FBI och sedan blev det utgång på NH. På lördagen shoppade och lunchade jag och Clara på stan. Det blev en hel del shopping för oss som tröst efter tentan. Jag köpte ett par jeans och en sjal på Gina, en tunika och lite smågrejer på H&M, en concealer på Make up store och så alkohol + massa mat. Nice att CSN kommit, haha. På kvällen hade Tiina och Veronica förfest och sen gick vi på Galafesten uppe vid Universitet. Jag hade en riktigt rolig kväll och dansade till stängning. Söndagen inledde jag och Erik med en promenad runt Stångån i det fina vädret. Vi hade till och med solglasögon, wiho! Nu har jag precis kommit hem efter en lunch + möte med min Suntrip-grupp på Waynes. Mycket som ska fixas inför helgen som kommer, då Suntrip går av stapeln. Just nu känns det både rörigt och roligt med allt ansvar och fix.
Söndagen blir nog lugn för mig. Känner av två dagars festande och så måste jag läsa massa inför nya kursen Makroekonomi 2. Vi hörs i veckan om jag kommer ha tid att blogga något mellan biljettsläpp och möten!
Måste visa den fina tårtan Emil köpte i torsdags för att fira Estelles ankomst:
Några bilder från igår när vi var på stan:
Och så de fina presenterna jag fick av bästa Alice:

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas tentan gick bra ändå <3



Gud vad fin Clara var i håret!! Har hon färgat det?



Puss!!

2012-02-28 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0