20 februari

Så skönt det var att ha en vit och lugn helg! Det händer inte särkilt ofta, haha. I lördags kom Ellen hit. Vi sprang en runda, men det var riktigt isigt underlag så det var svårt att springa. Sedan lagade vi lax och klyftpotatis hos mig och mös framför tv:n. På söndagen gick jag upp tidigt för att fixa dekoren inför Suntrip. Det gick rätt bra och vi är nästan klara. På eftermiddagen fick jag hjälp med några mattetal av världens snällaste Oskar och som tack för hjälpen bjöd jag på mat.
Imorse cyklade jag till skolan tio över sju då vi delade ut reklam inför Suntrip på morgonen/förmiddagen. Sedan var det dags för biljettsäljande till de tävlande lagen. 21 lag med fyra till åtta personer i varje lag kommer att tävla i Suntrips sandbyggartävling den 3:e mars där jag ska vara en av domarna. Riktigt kul! På eftermiddagen pluggade vi och jag kom hem vid halv sju, lagade mat och hamnade nu i soffan. Jag är SÅ himla trött! Tur att det finns kaffe dessa stressiga, långa dagar! För att muntra upp mig själv i tentaplugget beställde jag en cardigan och ett par skor från Ellos! Haha, tänk vad lite shopping kan göra. Fast lite dumt är det, jag behöver spara pengar. Svårt att motstå dock när jag hade 50% på valfri vara. Veckan kommer fortsätta i samma tempo med massa tentaplugg, usch. Jag längtar till helgen när tentan är över och det händer massa kul! Nej, nu ska jag sluta klaga och fortsätta titta på Sofias änglar.
Hur lockande känns inte en utlandsresa just nu!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0