18 februari

Det blir dåligt med uppdatering när vi har tentaplugg och Suntrip-fix hela tiden. Suntrip (vår stora tvådagarsfest, tävling och sittning på Universitet för fler tusen personer) går av stapeln 1-3 mars och det är möten, pr, biljettsäljande, lunchtävlingar, dekorfix som ska göras. Det är så mycket och det är så kul, men tentapluggandet hamnar i kläm och det känns inte bra. Tentan är på fredag och jag har seriöst aldrig tidigare pluggat så här lite eller stirrat på facit till matteuppgifterna och känt mig så trög. Jag hoppas ni håller tummarna för mig på fredag, men som tur är finns det en omtenta 23 april.
Annars är allt bra. Igår efter föreläsning och plugg körde jag och Mickan Bodypump, väldigt skönt. På kvällen mötte hon, jag och Clara upp Matilda, Felicia, Susanna och Elin för middag på Platå. De fyra var på väg från Lund till Stockholm och stannade till i Linköping för att äta och träffa oss. Det var så himla kul att få träffa min Matilda igen! Hade vi inte haft tenta och Suntrip så hade jag följt med till Stockholm, men det får bli en annan gång. Idag gick jag upp strax före 8 för att tvätta, och nu har jag gett mig på gamla tentor att plugga på. USCH! Ikväll kommer Ellen hit för laxmiddag och en lugn myskväll :) Imorgon ska vi fixa dekor (kulisser) till Suntrip så det gäller att jag pluggar bra idag.
Här är lite bilder från veckan:
Reklam/lunchtävling för Suntrip!
De sista bilderna är från middagen igår. Alltså min ryggbiff med klyftpotatis på sista bilden: MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0