13 februari

Vilken dag! Alice och jag har varit på akuten idag pga hennes jordnötsallergi. Troligtvis fick hon i sig jordnötter när hon köpte lunch i skolan så på föreläsningen blev hon jättedålig och kunde inte riktigt andas. Jag gav henne sprutan i benet och sen kom ambulansen. Allt gick bra på sjukhuset och vi fick åka hem efter typ 1,5 timme. Nu ikväll har vi lagat middag hos henne och sitter och chillar i soffan nu. Hon är lite trött och matt! Jag också för den delen, haha. Imorgon blir det åter plugg och en föreläsning. Den här veckan har vi pr-släpp för Sun-trip 2012 också, vår stora fest som går av stapeln 1-3 mars. Det blir två dagars fest, sittning, sandbyggartävling och Den svenska Björnstammen på scen. Jag längtar samtidigt som det är så mycket jobb! Vi ska ha lunchtävlingar där man kan vinna förköp till biljetter denna och nästa vecka, samt info/pr runt på universitet. Helgen var för övrigt mycket bra! I lördags avslöjades våra fubbisar, alltså de som ska bli de 8 nya i FBI (våra efterträdare). De kommer bli så bra som FBI! Fubbisarna gick på en fulvinsrunda och kom sedan till vår förfest. Vi i FBI lagade middag hos Emil och hade mysigt i väntan på att de skulle komma. Sen gick vi tillsammans (de som inte blev för fulla) till Kravalentine, lärarnas fest. Söndagen blev lite pluggande, handlade och sedan hade jag och Alice myskväll/bakishäng.
Nej, nu ska vi fortsätta att kolla på "Familjen annorlunda" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0