1 februari

Jag har precis ätit mat till halv 8 hos mig. Idag blev det rårakor (med potatis, morötter, lök), bacon och hemmagjord lingonsylt för mig. Det var första gången jag lagade rårakor, och dom blev jättebra! Snart börjar "Sveriges Mästerkock" också. Jag tror att jag gillar matlagningsprogram, haha. Onsdagen har innehållit FBI-möte, matteplugg och ett freepower-pass (typ afrodans) så jag kom hem vid halv sju. Kursen vi läser nu är inte alls rolig, bara massa matteformler som är jättesvåra. Suck! Men en positiv sak är att jag fick VG på förra tentan, mycket nöjd :)
Imorgon väntar en rolig dag: 8-10 lektion (ja det är väl inte så kul), arbetsmarknadsdag 10-15, torsdagskröken i skolan (de öppnar upp pub i skolcaféet), middag hos Alice med hennes vänner + Clara, Mickan och Lovisa, förfest i Bodegan och sedan VSR. VSR är en stor fest + tävling på Universitet som håller på torsdag till lördag, men vi kör all in imorgon. Det blir alltså en riktigt lång dag imorgon eftersom jag inte hinner åka hem emellan allt, så jag måste försöka sova tidigt idag. Åh, nu längtar jag till imorgon!
Jag på fredagspuben i fredags (samma sak som torsdagskröken):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0