Take it back!

Det där med ingen snö jag skrev i förra inlägget, det får jag nog ta tillbaka. Igår kom Istanbuls första snö, och inte så lite heller. Snöstorm hela dagen resulterade i inställda lektioner, bussar, övrig transport och chockade studenter. För vissa, som knappt sett snö förut, är detta väldigt häftigt. Jag känner mer: "Kom igen, det är bara lite snö". Gårdagens middag med Shetara och Jade i Sariyer blev därför inställd, då vi alla var fast på skolan. Idag går vissa dolmusar och bussar igen, så i eftermiddag ska jag, Jes, Stig och Thad ta oss till Besiktas för att ikväll gå på fotbollsmatch. Äntligen! Trevlig fredag! 
 
 
Skolan täckt i snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0