Merry Christmas!

...önskar Ingrid som precis ska gå till skolan för föreläsningar. PÅ JULAFTON! 
Men det gör faktiskt inte så mycket. Det är nämligen superviktigt att jag går då det är sista veckan i skolan med föreläsningar och därför väldigt viktigt inför tentorna. Idag slutar jag 18:15 och ska sedan iväg på "julmiddag" hos Daan med alla fina vänner. Det ska bli hur mysigt som helst! Helgen var riktigt bra. I fredags gick jag, Jes, Stig och Thad på fotbollsmatch. Besiktas vann och vi var glada! I lördags hade jag, Jade och Shetara en riktigt mysig dag i Sultanahmet och Grand Bazar. På kvällen handlade vi inför julmiddagen, och avslutade sedan med middag och öl på Rhino Café. Jag har även druckit glögg och ätit pepparkakor i helgen, juligt! Imorse bytte jag och Stig julklappar och jag är hur nöjd som helst. Så ja, trots tentaplugg och föreläsningar (och familje-saknad) så är livet rätt bra! 
 
God jul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0